Vindem soft potrivit pentru restaurante și magazine, reprezentând interfața principală pentru gestionarea vânzărilor și stocurilor în timp real. Acesta integrează funcțiile necesare pentru a vinde produse sau servicii, pentru a monitoriza stocurile și activitatea angajaților, astfel încât să puteți controla finanțele și reconcilia tranzacțiile în mod eficient. Toate evenimentele din sistem sunt înregistrate în timp real în baza de date, iar informațiile pot fi accesate prin aplicația de administrare.
Oferim soluții personalizate pentru gestionarea optimă a vânzărilor și a stocurilor, care sunt adaptabile în funcție de cerințe și buget. Aceste soluții pot fi implementate atât pentru magazine cât și pentru restaurante, de la variante simple până la soluții complexe tip ERP.
Integrarea imprimantelor fiscale cu jurnal electronic este realizată în conformitate cu cerințele legale și este autorizată de ANAF.
Datorită flexibilității sale, soft-ul nostru se poate adapta nevoilor concrete ale fiecărui magazin sau restaurant, performanțele sale fiind o garanție a investiției. Implementarea acestei soluții va duce la obținerea de beneficii imediate, determinate atât de creșterea volumului vânzărilor, cât și de reducerea costurilor, pentru o afacere mai eficientă și profitabilă.